Mokiniai mokiniams apie pasakėčias

May 19, 2020 12:00 am Published by Leave your thoughts
   Mokinių įspūdžiai: ,,Smagu, kad galime pasidalyti savo turimomis žiniomis su pradinių klasių mokiniais. Patiko bendrauti, bent trumpam pabūti mokytoja“. Eisvilė (5c kl.)
,,Patiko pasekti savo sukurtas pasakėčias“. Paulina (5c kl.)
,,Labai nustebau, kad vaikai patys sukūrė pasakėčias. Suprantu, kad tau daug pastangų buvo įdėta šiam darbui“. Adomas (2b kl.)
Jaučiausi puikiai, man buvo įdomu. Esu sužavėta, kad jos pačios sukūrė pasakėčias.“ Karolina (2b kl.)                                                                                                                               
                                                                 Pamoką parengė  pradinių klasių mokytoja Diana Petruškienė
                                                                                              lietuvių kalbos mokytoja Evelina Blaškienė
Tęsiame projektą ,,Mokiniai mokiniams“, tik
kitokia forma – nuotoliniu būdu. 2020-05-14 5c
klasės mokinės Eisvilė Leontjeva, Dovilė Kirlytė,
Paulina Burokaitė apsilankė 2b klasės Zoom
pamokoje ir pristatė literatūros žanrą –
pasakėčias.
Pirmiausia, 5-okė Eisvilė gyvai ir žaismingai
aptarė pasakėčių kilmę, struktūrą. Nepamiršo
paminėti ir žymiausių lietuvių pasakėtininkų – K.
Donelaičio, S. Stanevičiaus, juk šias pavardes ir
kūrybą pradinių klasių mokiniai girdės ir aptars dar ne kartą vyresnėse klasėse. Po trumpo įvado
Eisvilė pasekė mažiesiems draugams pasakėčių pradininko – Ezopo pasakėčią ,,Keleiviai ir lokys“.
Vėliau 2-okai turėjo parašyti ir šios pasakėčios atpasakojimą.
Beje, puikias pasakėčias kūrė ir kuria ne tik žymūs autoriai, bet Vilniaus ,,Spindulio“
progimanazijos mokiniai. Tai įrodė Dovilė ir Paulina, pristačiusios savo sukurtas šiuolaikiškas
pasakėčias ,,Žirafos kaklas“, ,,Hipopotamas Ramzis“. Džiugu, jog 2-okai atidžiai klausė vyresniųjų
mokinių sekamų kūrinių. Tai patvirtina ir tikslūs atsakymai į užduotus teksto supratimo klausimus.
Pamokėlės pabaigoje 5-okės aptarė su 2-okais įspūdžius ir paprašė savarankiškai sukurti patikusiai
pasakėčiai iliustraciją.
Tokia pamokos forma ne tik smagi, bet ir naudinga ir vyresniųjų klasių mokiniams, tobulinantiems
savo viešojo kalbėjimo įgūdžius, ir pradinių klasių mokiniams, kurie labai noriai mokosi iš vyresniųjų.

Categorised in: Nuotolinis mokymas, ŠIANDIENA

This post was written by Evelina Blaškienė

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>