Integruota lietuvių kalbos ir muzikos pamoka „Mano širdies himnas“
May 4, 2022 12:00 am Leave your thoughts Himnas, giedamas per
įvairias šventes ir apeigas, visuomet telkė ir vienijo žmones, teikė stiprybės
ir pasididžiavimo. Šiandieninėje laiko perspektyvoje, giedant V. Kudirkos „Tautišką
giesmę“, ji skamba kaip malda, kurioje sudėti kertiniai laisvos valstybės
akmenys – stiprybė, vienybė, tiesa ir dora.
Ugdant mokinių socialinę
– pilietinę savimonę bei akcentuojant himno svarbą kiekvieno piliečio gyvenime,
bendroms veikloms pakvietė lietuvių kalbos mokytoja Sonata Pušinskienė ir muzikos
mokytoja Lina Gubanovienė. Balandžio 29d. 6a klasės
mokiniai bei mokyklos bendruomenės nariai galėjo sudalyvauti atviroje
integruotoje lietuvių kalbos ir muzikos
pamokoje „Mano širdies himnas“.
Šeštokai per keletą
literatūros ir muzikos pamokų susipažino su V. Kudirkos biografija ir asmenybe,
jo nuveiktais darbais. Sužinojo Lietuvos himno sukūrimo istoriją, analizavo tekstą
ir diskutavo apie vertybes.
Integruotos pamokos metu
šeštokai sužinojo, kas yra neoficialus
himnas, kuo jis skiriasi nuo valstybinio ir kūrė savo klasės himną. Dirbdami
grupėse, rinkosi skirtingas mokyklos erdves ir dalyvavo „pamokoje be sienų“. Pristatydami
kūrybinę užduotį, naudojo muzikinį ir kūno ritmikos pritarimą. Taip ugdė savo kūrybiškumą,
stiprino komandinio darbo bei bendradarbiavimo įgūdžius. Pamokos pabaigoje mokiniai
įsivertino, dalijosi savo patirtimi, kaip sekėsi susitarti tarpusavyje, ar buvo
lengva surasti kūrybinius sprendimus. Kokie buvo 6a klasės himnų variantai, įvertinkite
patys.
Categorised in: ŠIANDIENA, Ugdymo procesas
This post was written by Sonata Pušinskienė