Tautiškumo savaitei skirtos edukacinės mokinių veiklos

February 20, 2024 12:00 am Published by Leave your thoughts
  Pasitinkant svarbiausią valstybingumo šventę – Vasario 16-tąją, 5-8 kl. mokiniai dalyvavo Tautiškumo savaitei skirtose edukacinėse veiklose vaikų ir jaunimo klube „Kregždutė“ bei „Spindulio“ progimnazijoje. Dėkojame idėjos koordinatorei ir veiklų organizatorei – lietuvių kalbos ir literatūros mokytojai – Neringai Kaselytei už suteiktą galimybę mokiniams pažinti ir puoselėti senąsias lietuvių tradicijas, lavinti kūrybiškumą bei įdomiai ir prasmingai praleisti laiką kartu.
5-8 kl. mokiniai sausio-vasario mėn. vaikų ir jaunimo klube „Kregždutė“ drauge su edukatore Vita mokėsi rišti knygas, karpyti karpinius, kurti lino raižinius, verti pavienes šiaudinio sodo detales (reketukus). Mokiniai sužinojo visų šių technikų subtilybes, simboliką, lavino rankas, kurdami rankų darbo kūrinius. Visi džiaugėsi nauja patirtimi, mažyčiais atradimais ir tvariais kūrybiniais sprendimais iš gamtos.
Visos šios edukacinės veiklos ne tik puoselėjo senąsias tradicijas, bet ir formavo vertybines nuostatas, brandino mokinių tautinę ir kultūrinę savimonę, sudarė sąlygas kultūrinio identiteto išsaugojimui. Etninės kultūros integravimas į ugdymo procesą sustiprino mokinių kultūros, kūrybiškumo, pažinimo kompetancijas.
Tautiškumas – tarsi viso gyvenimo indas, į kurį metai iš metų dedamos vertybės, puoselėjama gimtoji kalba, etninė kultūra, prisimenama šalies istorija - duoda apčiuopiamų rezultatų. Taip formuojama brandi, kritiškai mąstanti asmenybė, gebanti mylėti ir ginti savo šalį.

Mylėkime Lietuvą, didžiuokimės savo valstybe, būkime aktyviais jos piliečiais!

Categorised in: Pilietinis ugdymas, ŠIANDIENA

This post was written by Sonata Pušinskienė

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>