Kokia Lietuva vaizduojama padavimuose?
March 1, 2024 12:00 am Leave your thoughtsŠiandien dirbtinis
intelektas (DI) nėra nuostabą keliantis dalykas. Jis kasdien vis labiau veikia mūsų
kasdienybę, taupo laiką ir pribloškia rezultatais. DI pagalba kiekvienas iš
mūsų per keletą sekundžių galime pasijusti dizianeriais, režisieriais,
projektuotojais ar kitos srities specialistais.
Vasario 29d. tokį iššūkį
sau metė lietuvių kalbos bei informatikos mokytojos Sonata Pušinskienė bei
Jolita Bačkienė. Mokytojos nusprendė į pamoką pasikvieti mokytojas asistentes sukurtas DI. Nepatikėsite, rezultatas džiugino ir kėlė šypseną. DI pavyko ne
tik atkurti mokytojų atvaizdus, bet ir imituoti kalbėjimo
stilių.
Atviroje
– integruotoje lietuvių kalbos ir informatikos pamokoje, aktyvinant bendrąsias
literatūros žinias ir pasitelkiant dirbtinį intelektą, buvo skatinamas mokinių
kūrybiškumas. Mokiniai prisiminė ir pakartojo padavimų prasmes ir jiems
būdingus požymius bei iliustravo savo sukurtus padavimus DI pagalba ir
sumaketavo padavimų knygą. Dirbtiniam intelektui pateikti raktiniai padavimo tekstą
atspindintys žodžiai leido sukurti norimas iliustracijas. Asistentės pamokoje stebėjo
šeštokų kūrybinių užduočių atlikimą ir talkino mokytojoms primindamos apie praktinių
užduočių atlikimo pabaigą. Pamokoje mokiniai įsivertino www.mentimeter.com aplinkoje.
Dirbtinio
intelekto galimybės leido mokytojoms ne tik paįvairinti pamoką, sužadinti
mokinių domėjimąsi, bet ir ugdyti pažinimo, komunikavimo, kūrybiškumo ir
skaitmenines kompetencijas.
Kaip mums sekėsi darbuotis, pasižvalgykite nuotraukų
galerijoje.

Categorised in: ŠIANDIENA, Ugdymo procesas
This post was written by Sonata Pušinskienė