Kokia Lietuva vaizduojama padavimuose?

March 1, 2024 12:00 am Published by Leave your thoughts
Šiandien dirbtinis intelektas (DI) nėra nuostabą keliantis dalykas. Jis kasdien vis labiau veikia mūsų kasdienybę, taupo laiką ir pribloškia rezultatais. DI pagalba kiekvienas iš mūsų per keletą sekundžių galime pasijusti dizianeriais, režisieriais, projektuotojais ar kitos srities specialistais. 
Vasario 29d. tokį iššūkį sau metė lietuvių kalbos bei informatikos mokytojos Sonata Pušinskienė bei Jolita Bačkienė. Mokytojos nusprendė į pamoką pasikvieti mokytojas asistentes sukurtas DI. Nepatikėsite, rezultatas džiugino ir kėlė šypseną. DI pavyko ne tik atkurti mokytojų atvaizdus, bet ir imituoti kalbėjimo stilių. 
Atviroje – integruotoje lietuvių kalbos ir informatikos pamokoje, aktyvinant bendrąsias literatūros žinias ir pasitelkiant dirbtinį intelektą, buvo skatinamas mokinių kūrybiškumas. Mokiniai prisiminė ir pakartojo padavimų prasmes ir jiems būdingus požymius bei iliustravo savo sukurtus padavimus DI pagalba ir sumaketavo padavimų knygą. Dirbtiniam intelektui pateikti raktiniai padavimo tekstą atspindintys žodžiai leido sukurti norimas iliustracijas. Asistentės pamokoje stebėjo šeštokų kūrybinių užduočių atlikimą ir talkino mokytojoms primindamos apie praktinių užduočių atlikimo pabaigą. Pamokoje mokiniai įsivertino www.mentimeter.com aplinkoje. 
Dirbtinio intelekto galimybės leido mokytojoms ne tik paįvairinti pamoką, sužadinti mokinių domėjimąsi, bet ir ugdyti pažinimo, komunikavimo, kūrybiškumo ir skaitmenines kompetencijas. 

Kaip mums sekėsi darbuotis, pasižvalgykite nuotraukų galerijoje.

Categorised in: ŠIANDIENA, Ugdymo procesas

This post was written by Sonata Pušinskienė

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>