Progimnazijos vadovų ir koordinatorių komanda Kembridžo tarptautiniame forume

October 31, 2024 12:00 am Published by Leave your thoughts
   2024 m. spalio 23–24 dienomis 
Vilniaus ,,Spindulio” progimnazijos direktorė Vilija Mozurienė,
Kembridžo programos koordinatorės Rasa Petrikienė ir Ilma Stonienė  
dalyvavo Kembridže (JK)
„Cambridge Principals’ Forum“, skirtame Vakarų, Šiaurės Europos ir Iberijos šalių mokykloms. 
   Kembridže vykęs forumas subūrė Europos mokyklų vadovus, koordinatorius diskusijoms apie švietimo iššūkius ir inovacijas. Šiame forume mūsų komanda ieškojo naujų įžvalgų ir patirties, padedančių mokyklai prisitaikyti prie besikeičiančių švietimo tendencijų. 
    Forumo metu buvo pristatyti naujausi švietimo sprendimai ir kryptys, orientuotos į tvarų mokymą bei ugdymo kokybės gerinimą. Dalyviai įgijo daug naudingos informacijos apie klimato kaitos ir tvarumo integraciją į švietimą, dirbtinio intelekto taikymą bei naujoviškus vertinimo metodus.
    Viena iš pagrindinių forumo temų buvo klimato kaitos švietimas. Diskusijose aptarti tarpdalykiniai sprendimai bei bendradarbiavimas su įvairiomis mokymo programomis, siekiant užtikrinti tiek teorinių žinių, tiek praktinių įgūdžių ugdymą. Diskusijų metu akcentuota, jog klimato kaitos švietimas turėtų būti susijęs ne tik su specifiniais dalykais, bet ir tapti visos mokyklos požiūriu, apimančiu politikos kūrimą, vertinimo metodus bei profesinį mokytojų tobulėjimą.
    Daug dėmesio forume buvo skirta švietimo kokybės gerinimui. Aktyviai diskutuota apie mokyklų akademinių programų tobulinimą ir vadovėlių naudojimą. Aptartos ilgalaikio planavimo strategijos, mokymo priemonių integravimo praktikos bei veiksmingi ugdymo metodai.
    Kita diskusija – duomenų vertinimo reikšmė, kurią pristatė Kembridžo CEM (Vertinimo ir stebėsenos centro) atstovas. Jis aptarė duomenimis pagrįstas strategijas, padedančias mokykloms gauti įžvalgų nuo bendrai apie visą mokyklą iki individualaus mokinio lygmens. Tokios strategijos ne tik gerina mokinių mokymosi rezultatus, bet ir padeda prognozuoti svarbius egzaminų pasiekimus.
   Forume taip pat buvo pristatyta „Cambridge Pathway“ dvigubo sertifikavimo programa, kuri skatina mokinių problemų sprendimo ir analitinio mąstymo gebėjimų ugdymą tiek nacionalinės, tiek Kembridžo mokymo programos kontekste. Aptarėme šios programos privalumus ir iššūkius.
    Didelį susidomėjimą sukėlė pranešimas apie dirbtinio intelekto (AI) integraciją mokyklose. Buvo pristatyta Pietų Korėjos AI vadovėlių programą, kuri, nors ir sukėlė tėvų skepticizmą, tačiau tapo svarbia diskusijos tema apie tai, kaip švietimo sistema prisitaiko prie greitų technologinių pokyčių ir kaip svarbu tinkamai komunikuoti šių pokyčių privalumus.
   Visos šios temos ir diskusijos praturtino progimnazijos komandos požiūrį į švietimo inovacijas bei tvarumo integraciją į mokymo programas. Tikimasi, kad įgytos žinios bus pritaikomos mokyklos aplinkoje, stiprinama mokyklos strategija ir diegiamos inovacijas, siekiant ugdyti globaliai sąmoningus ir atsakingus mokinius.
Konferencijos dalyvius pasitiko rudenėjantis Kembridžas.
Nuotraukos Vilmos Martinkėnienės

Categorised in: KEMBRIDŽAS, ŠIANDIENA

This post was written by Rasa Petrikienė

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>