Edu Vilnius apie mus
February 5, 2025 12:00 am Leave your thoughtsPenkios bendrojo ugdymo mokyklos Vilniaus mieste pasirinko mokyti
pagal tarptautinę Kembridžo programą neformaliajame ugdyme.
„Mokytojas pamokoje yra koučeris. Atsakymų ieško, logiškai išmąsto ir išvadas daro patys moksleiviai. 90 proc. pamokos dominuoja mokinių darbas, analizė, kritinis mąstymas, projektinis darbas, praktinės, integruotos veiklos, o mokytojo aktyvi veikla užima tik 10 proc. – nukreipimui reikiama kryptimi. Žinoma, pasiruošti tokiai pamokai mokytojas sugaišta 2–3, o gal ir 4 kartus daugiau laiko. Tačiau mokytojui tai – profesinis tobulėjimas, bendradarbiavimas su tarptautine bendruomene, pasijautimas globalaus pasaulio dalimi, tarptautiniai seminarai, kursai, o moksleiviui – asmeninė pažanga, dėmesys individualumui, kritinio mąstymo formavimas“, – įspūdžiais dalijasi Vilniaus „Spindulio“ progimnazijos direktorė Vilija Mozurienė.”
Categorised in: KEMBRIDŽAS, ŠIANDIENA
This post was written by Rasa Petrikienė