Mokymasis bendradarbiaujant: kaip skirtingų klasių mokiniai gali prisidėti prie asmeninio augimo ir tobulėjimo
March 13, 2025 12:00 am Leave your thoughtsVilniaus
„Spindulio“ progimnazija yra viena iš penkių Vilniaus miesto ugdymo įstaigų, sėkmingai įdiegusi
tarptautinę Kembridžo programą. Ši programa atveria ne tik platesnes mokymosi galimybes,
bet yra orientuota į tyrimą, analizę, kritinio mąstymo ugdymą bei problemų
sprendimą. Tai leidžia mokiniams lavinti visuminį supratimą, mokytis per patyrimą
ir projektines veiklas, mentoriauti bei įgyti praktinių įgūdžių, reikalingų
sėkmingai ateities karjerai.
Pagal
Kembridžo programą besimokantys 5b klasės mokiniai aplankė pagal Kembridžo programą besimokančius Vilniaus Žemynos
gimnazijos devintokus, norėdami pasveikinti juos Kovo 11-tosios proga ir
užmegzti draugiškus tarpusavio santykius.
Penktokai devintokams dovanojo savo nupintas trispalves apyrankes, linkėjo vienybės ir meilės savo šaliai. Savo
ruožtu devintokai pasiūlė penktokams pasižvalgyti po gimnaziją ir paskirstę juos
į dvi grupes pakvietė į integruotas chemijos ir biologijos pamokas anglų kalba.
Mokiniai aktyviai įsitraukė į gamtamokslines tiriamąsias veiklas ir padedami
savo mentorių devintokų atliko įvairiausius bandymus. Vienoje grupėje mokiniai
kalbėjo apie rūgštis, jų neutralizavimo būdus, biologiškai aktyvias medžiagas
alkaloidus ir praktinį jų pritaikymą kasdieniniame gyvenime. Kitoje grupėje
mokiniai tyrinėjo įvairias daržoves, kruopščiai analizavo jų struktūrą ir sudėtį,
taip pat stebėjo jų ląsteles per mikroskopą, kad geriau suprastų augalų
biologinius procesus bei ypatybes.
Šis draugiškas dviejų skirtingų klasių mokinių susitikimas pranoko visus
lūkesčius. Per trumpą laiką mokiniai sugebėjo užmegzti šiltus ir draugiškus
tarpusavio santykius, atrado bendrų temų diskusijoms ir, išlydėdami vieni
kitus, jau klausė, kada vėl galės susitikti.
Ką
gi, belieka suorganizuoti susitikimą ir nekantriai laukti atvykstant Vilniaus „Žemynos
gimnazijos devintokų į „Spindulio“ progimnaziją.
Categorised in: KEMBRIDŽAS, ŠIANDIENA
This post was written by Sonata Pušinskienė