Integruota lietuvių kalbos ir fizinio ugdymo pamoka „Būdvardžių gramatiniai požymiai“ judesyje“
May 20, 2025 12:00 am Leave your thoughts Gegužės
15 d. 5b klasės
mokiniai dalyvavo integruotoje lietuvių kalbos ir fizinio ugdymo pamokoje
,,Būdvardžių gramatiniai požymiai judesyje“, kurią vedė lietuvių kalbos
mokytoja Sonata Pušinskienė ir fizinio ugdymo mokytoja metodininkė Aušra
Janutaitė.
Mokiniai
aktyvindami turimas lietuvių kalbos žinias apie būdvardžius, įtvirtino ugdymo
turinyje numatytas pamokos temas aktyviai judėdami. Penktokai ne tik varžėsi
tarpusavyje įveikdami estafetes, bendravo, bet ir atliko įvairias lietuvių
kalbos užduotis. Taip mokiniai lavino ne tik kūną, bet ir gebėjimą greitai reaguoti
bei apdoroti informaciją.
Pamokos
veiklos buvo įvairios: mokiniai nešė lauko teniso kamuoliuką badmintono rakete
ir rašė sakinius su būdvardžiais, nustatinėjo būdvardžių gimines ir atliko
įvairius fizinius pratimus, judėdami atpažino būdvardžius iš kitų kalbos dalių
tarpo.
Smagiausia
veikla tapo žaidimas „Kintama–nekintama“. Mokiniai buvo suskirstyti į dvi komandas
ir mokytojos mėtydamos kamuolį sakė būdvardžius, o mokiniai turėjo įvardinti,
ar tai kintama ar nekintama būdvardžio ypatybė.
Pamokos
pabaigoje mokiniai teikė grįžtamąjį ryšį, įvardijo būdvardžius geriausiai apibūdinančius
juos pačius bei sakė vieni kitiems komplimentus, naudodami juos.
Ši
integruota pamoka ne tik paįvairino ugdymo procesą, bet ir padėjo geriau ir
lengviau suprasti lietuvių kalbos temas apie būdvardžius bei suteikė galimybę pasivaržyti
tarpusavyje bei linksmai ir turiningai praleisti laiką.
Categorised in: ŠIANDIENA, Ugdymo procesas
This post was written by Sonata Pušinskienė