Atradimų diena. Patyrinėkime mokyklos teritorijos pušynėlį

November 26, 2018 12:00 am Published by Leave your thoughts
2018-11-19 d. progimnazijoje vyko „Atradimų diena“.
Visi progimnazijos mokiniai klasėse, mokyklos
teritorijoje ar už mokyklos ribų stebėjo, kūrė,
atradinėjo, eksperimentavo, kėlė hipotezes, matavo,
darė išvadas, aprašinėjo gautus rezultatus arba
kūrybiškai juos pateikė.
1b kl. mokiniai tyrinėjo mokyklos teritorijoje esantį
pušynėlį. Buvo smalsu sužinoti, kiek atokvėpio
teritorijoje yra pušų, kada jos galėjo būti pasodintos,
kurios iš pušų yra jau seniausiai augusios, o kurios
naujausiai pasodintos. Kad tai sužinotume, ėjome į
pušynėlį jo patyrinėti. Dar būnant klasėje mokiniai
susipažino ir pasikartojo, kokios pušų rūšys auga
Lietuvoje. Pasitvirtino, kad paprastoji pušis yra populiariausia ir natūraliai auganti. Išsiaiškinę pušų
sandaros, augimo bei dauginimosi ypatumus, pušų panaudojimo galimybes, iškėlėme hipotezes,
kiek mokyklos teritorijoje yra pušų, kokia galėtų būti storiausia ir ploniausia pušies kamieno apimtis
ir ėjome į lauką ištyrinėti aplinkos. Pirmiausiai mokiniai skubėjo išsiaiškinti, kiek gi pušų auga
mokyklos pušynėlio teritorijoje. Paskaičiavę, apjuosę pušis siūlo pagalba, matavo kamienų pločius,
taip pat patyrinėjome vyraujantį dirvožemį. Pušynėlį ne tik patyrinėjome, bet ir pasisėmėme geros
energijos iš medžių. O grįžę į klases visus savo skaičiavimus surašėme ant lapų, prieš tai pasidalinę
informacija su 1 c kl. mokiniais, kurie atliko tokį pat tyrimą su mokyklos teritorijoje augančiu
beržynėliu. Dienos pabaigoje iš surinktos gamtinės medžiagos kūrėme savo pušį.

Categorised in: ŠIANDIENA, [Atradimų diena]

This post was written by Diana Petruškienė

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>